The Wembley Day in FreeMa Dh!!!


Disabte 28... ;-)
Tot i que l'Abel em va estar dient tot el mati, que si estava fluix, que si no em veia be, que si la yaya fuma... jo vaig pasar un FreeMa Day de puta mare, recorregut ja classic cap al nostre descents, impresionant com el tenen de conservat i molt guapos els salts i les variants dels mateixos. Amb parada previa a la zona "Laru" on vaig estar fluixet i vaig fer alguna cosa gracies al asesorament d'en Josep i a la seva previa demostració!! i despres vam anar a visitar la zona "0" y el campillo, on tampoc vaig estar del tot fi, ja que segons en Xavi em va dir, jo queia tota l'estona massa amb la roda del darrera, tot i que potser tenia motius ocults per intentar enfonsarme moralment XDDD Tambe estic molt content per una pedra que vaig baixar, que mai abans havia baixat, ni abans de fer-me mal!!
Be, una excelent companyia i un exelent dia entre Freemaresmes!!

Ens veiem.

No hay comentarios:

Publicar un comentario