Tornar a començar...


Fa mes d’un any que vaig tenir la caiguda mes forta que he tingut mai amb bici o amb qualsevol esport del que he practicat, en el mateix moment quan sortia de l’hospital abans de que em deixes de fer molt de mal, ja tenia ganes de tornar a fer el putu salt on l’havia cagat i m’havia espinyat, tenia ganes de tornar-me a reunir amb els Freemaresmes i tornar a fer el que mes m’agrada en el mon del Btt!! Pero... el que a primera vista semblava un cop molt fort i moltissima sort de no fer-me res, segons lesprimeres radiografies, van resultar ser 7 vertebras fracturades i 10 costelles entre fracturades i fisurades segons la resonancia, tambe van ser 3 mesos sense tocar la bici, 6 sense tenir permis del metge per caure i molt de temps per pensar-hi, doncs resulta que al tornar a començar a fer bici, n’hi tenia ganes d’arriscar, n’hi de saltar, n’hi molt menys d’anar a veure el famos putu salt!!!
Poc a poc cada vegada em veig amb mes ganes “d’arriscar”, i despres de mes d’un any on m’he reunit poc amb els Freemaresmes, i no he fet cap dels meus salts TOP! Vem anar de visita a la zona “0” a retrobarme amb el meu salt, com no podia ser d’altre manera, ni s’em va passar per el cap de tirar-l’hi i fins hi tot una de les vegades que l’hi va tirar en Xavi i va empuntar, vaig fotre el camp perque em feia patir, pero... apart d’aquest impas, va ser una sortida que si jo anes al “terapeuta” XDDD segur que l’hauria etiquetat quelcom aixi com “De retrobament” o qualsevol d’aquestes paridetes que segurament fan servir els bons terapeutes XDDD

La sortida va constar de una part de zones de pedra, poc perilloses, pero molt dificils de pasar a 0, algunes van ser impossibles per tots, aqui hi havia el famos salt, despres vam anar a un campillo que hi ha aprop, en el que jo vaig disfrutar moltissim, per acabar fent una remontada per anar a buscar el descens dels caçador, amb la nova variant, si be el normal ja m’agradava, aquesta variant es espectacular, aqui destacaria sobre la resta, un “Wallride” natural, que no es ven be un Wallride, pero que fot molta impresio, i un doble de pedres i sorra que s’ha currat l’Abel, que per mi esta fet perfecte, el descens, es dels que la primera vegada, si no ets molt bo (No es el meu cas), sa d’anar mirant a quasi cada punt, pero el proxim dia, si el puc fer del tiron... ;-)
Dit aixo, en aquesta sortida m’ho vaig pasar especialment be, si be es veritat que m’agafo amb molta mes filosofia el tema dels drops, ho vaig pasar be a Mataro, com feia temps que n’ho ho feia, o sigui que per el que veig amics Freeriders, m’haureu d’aguantar uns dies mes!!!
La companyia dels FreeMas, Abel, Josep, Robert, Jose i Xavi, aixi com la dels nous fitxatges, en Rafa, l’altre Jose i en Javi, va ser de primera categoria.

Fins aviat!!

9 comentarios:

  1. K tal Sergi?
    El video fet amb un Iphone de p.m. estas fet un crack y la crónica molt terapèutica. je, je
    Ningú diría que li tens respecte als "drops" perque a la baixada dels caçadors li foties fort.
    Només una cosa, dels nous el Manolo no va venir aquest de la Ktm es en Javi. Aquí al Maresme estem duplicats: José-Josep-José (en aquest cas triplicats), Rafa(servidor)-Rafa(Nomad), Xavi-Javi..
    La veritat com tu dius vam disfrutar molt de la bicicleta i de la companyia. Haveu-re si tornem a coincidir. Salutacions.

    ResponderEliminar
  2. Ya sabes Sergi, que cuando nos juntamos nos lo pasamos muy bien y es simplemente por la superacion que tenemos todos ;)

    PD: Video subiendo, a ver si en par de horitas lo puedo colocar en la cronica.

    ResponderEliminar
  3. Sergi per fi estas content i disfrutes d'anar a Mataro com abans , aixo vol dir que ja ho tens superat.

    PD: Ara que aniras mes amb els freemaresmes i jo també en tinc ganes, quedem i anem junts.

    ResponderEliminar
  4. Si ja t'ho deiem que havies de tornar! ja saps que som "free" en tots els sentits i tothom és lliure de fer o no fer les coses que ens trobem pel camí, i sobretot som lliures per passar-ho bé!

    Per cert, jo vaig empuntar en el salt? Abel, necesitamos el video para contrastarlo!!!

    ResponderEliminar
  5. Se que salto dice Sergi, pero creo que fue mas la posicion del cuervo que la de la bici, no fue tanta la empuntada ;)

    PD: Video en cola de espera :(

    ResponderEliminar
  6. En el fondo, sou uns exagerats, mai he deixat de venir, de fet a la que el metge em va donar permis per tornar a saltar vaig venir de seguida, si que es veritat que no tenia/tinc tanta confiança, i tambe es veritat que per motius extraesportius, no puc marxar de St.celoni tan sovint com abans!!!
    Kulajy, si que pots venir cada vegada que vulguis, pero et veig mes trialeru que freerider ultimament!!! ;-)
    En resum, que anire vinguen segur, pero segurissim el dia que aneu a repetir aquesta sortida... ja que vull repetir la variant nova del Dh del caçadors, ara que ja se el que em trobare!!! XDDD

    Ens veiem.

    ResponderEliminar
  7. Nose si sabes que encontraras, porque ya estamos cambiando cosas, para que cada bajada sea tu 1ª vez XDDDDD

    ResponderEliminar
  8. si, hem fet la variant de la variant... jejeje

    ResponderEliminar
  9. Jajaja, dema ja m'informaras del que esteu fent i on!!

    Nosaltres avui em modificat el doble de la Woodline, el salt pica mes amunt o sigui que es volara mes alt i menys llarg, pero... tambe em allunyat la recepcio quasi un metre, dema el probem a veure si el deixem aixi o seguim retocan!! XDDD

    ResponderEliminar